Vele mooie recensies

Vele mooie recensies

Hadie Judith, Boekje is uit en ik wil je laten weten dat ik het enorm knap vindt hoe je hebt geschreven.
Je laat jezelf met al je onzekerheden en zwakte’s zien en daar heb ik heel veel bewondering voor.
Wat je schreef over de verpleegkundigen in het ziekenhuis herkende ik heel erg. Ik heb daar meerdere keren voor Rolf zijn welzijn moeten knokken, omdat hij daar zelf niet toe in staat was. Ik ben niet verpleegkundig onderlegd maar heb in dat halve jaar dat Rolf in het ziekenhuis/revalidatiecentrum zat, heel veel geleerd. Het belangrijkste voor mij was dat ik moest handelen naar mijn gevoel en dat heeft er mede voor gezorgd dat ik het gevoel heb dat wij de revalidatie samen gedaan hebben. Zo mooi om bij jou dat stukje herkenbaarheid te vinden!
Ik maak aan alle kanten reclame voor je boekje maar leen hem niet uit. Ik zeg erbij dat ze voor die 15,- zelf het boekje maar aan moeten schaffen en ik hoop dat al mijn vriendinnen er gevolg aan geven.
Lieve Judith, je bent een stoere tante en ik heb veel respect voor jou en je gezin. Knuffel van Hennie Klant

Indrukwekkend geschreven… bepaalde gevoelens herkenbaar vanuit hele andere ervaringen… als je deze ziekte niet hebt kun je je geen enkele voorstelling maken wat de gevolgen hiervan zijn en hoe je hier als patiënt mee om moet gaan…. enerzijds een logische conclusie anderzijds een groot gemis. Het boek grijpt je bij de keel en laat je niet meer los. Mooi geschreven, open en eerlijk, rauw zoals het is.
Een regelrechte aanrader voor een ieder die er open voor staat om inzicht te krijgen wat iemand doormaakt als hij/zij een dergelijk bericht te horen krijgt. Hier kunnen (toekomstige) patiënten kracht uit putten maar ook zeker mensen die dit (gelukkig) niet hebben…verplaats je eens in iemand anders…denk mee…voel mee…praat mee en geef je onvoorwaardelijke steun in welke vorm dan ook.
Wees je bewust van je eigen kracht en geniet van wat je hebt.
Judith…. diep respect voor het delen van ‘je verhaal’ ..inspirerend en confronterend. Sander Boon

Indrukwekkend verhaal, heb het in 1 keer uitgelezen. Van sommige stukjes in het boek kreeg ik een brok in m’n keel en rolden de tranen over m’n wangen. Wat een impact heeft het op je leven als zoiets je overkomt. Veel respect voor Judith hoe ze hiermee omgaat en dit heeft willen delen met iedereen door dit boek. Knap als je door alle tegenslagen ook altijd nog de pareltjes in het leven kunt blijven zien!! J. Sturm

Hallo  Judith,
Dank voor je boek, ik heb het direct gelezen!
Mijn complimenten, goed dat je dit boek hebt geschreven en heel bijzonder dat je het vanuit 2 kanten hebt beschreven.